Thursday, December 1, 2011

Janga terlampau mengharap :)




Okay hey semua , terima kasih sebab baca blog danny , arini nak cerita pasal kisah hidup aku , aku ada suka dekat seorang budak perempuan nieh , aku taktau mcm mana aku bole suka dekat dia , mula2 kawan je mcm biasa , tp dulu tiap2 mlm aku otp dgn dia , dia story la pasal masalah dia semua , aku pun dgar jela bila dah lama2 , aku pun terasa suka , syg dia , mybe sbb dia selalu teman aku , tp kn aku taktau laa aku bole bersama dgn dia ke tak , yelarh perempuan cantik kn ramai laki nak , takpe laa skrg nie aku tak kesa pasal cantik ke tak , masalah nye skrg aku da rasa sayang sgt kt dia , hm tu buat susah tuh , lagi pun aku tgk skrg dia mcm kesah tak kesah je dgn aku , takpe lahh aku faham , ramai lagi laki lain yg dia kene layan , ape2 pun aku dah tanak mengharap , kalau ada jodoh couple , kalau takde takpe lah , buat jela mcm biasa :)