Saturday, February 2, 2013

Hanya mampu senyum :)


Hanya mampu tersenyum , itulah yg boleh ku ungkapkan , biarkanlah dia bahagia dgn pilihan dia , aku tau aku disini mempunyai byk kelemahan tetapi kenapa dia tidak boleh terima kelemahanku sedangkan aku sentiasa menerima kelemahan dia , tidak mengapalah aku kene terima dgn apa yg berlaku tetapi kenapa kau janji kepadaku sedangkan kau tidak boleh memegang janji itu , aku sangat sedih dgn apa yg kau telah lakukan , tergamak kau curang kepadaku dan hidup bahagia dgn senang-lenang sedangkan aku setiap mlm mengingati dirimu,setiap mlm aku akan menangis teringatkan dirimu , adakah kamu tahu betapa sedihnya diriku?sudah semestinya tidak kan , kau mesti dah lupakanku , lupa tentang janji yg kau berikan kepadaku , Dulu aku hanya mengangap kau sbgai seorang kawan , tp kau amat baik dan pandai mengambil hatiku , bayangkan seorang lelaki yg telah lama tidak menemui cinta , akhirnya dia bertemu dgn dirimu , Dia mula mempercayai dirimu dan menerima dirimu dgn seadanya, dia percaya bahawa mungkin kamu lah cinta yg akan membawa dirinya sehingga ke alam perkahwinan kerana dia telah berniat begitu , kalau seorang lelaki telah berniat seperti itu rugilah siapa yg meninggalkan lelaki tersebut kerana susah untuk mencari lelaki seperti itu :')