Sunday, December 9, 2012


Assalamualaikum semua , dah lama rasanya saya tak update blog nieh , hehe arini saya update nak bagitahu semua org yg saya dah dpt org yg sesuai untuk menjadi teman hidup saya , Alhamdulillah kerana Allah telah menjumpakan saya dgn seseorang yg amat berharga bagi saya , Saya harap saya akan kekal bersama dgn dia , Dengan izin Allah kalau kita ada jodoh kita akan sentiasa bersama , Tapi benda yg paling penting dalam hidup berpasangan ni , Kalau gaduh mcm mana pun satu benda je prinsip kita JGN SEBUT PASAL PUTUS In Shaa Allah kita akan berkekalan , Kalau ada masalah selesai dgn cara yg baik dan kena ada sifat mengalah , Sudah byk pengalaman yg saya dpt dan ini saya nk berkongsi bersama anda , Harap anda semua dpt ikut apa yg saya nasihatkan , Kalau kita ingin berjumpa dgn pasangan yg baik kita kene berubah , Okay cukup la sampai disini sahaja , kalau ada masa saya update lagi yea , Assalamualaikum semua harap anda semua suka dgn apa yg saya update kali ni , Saya Syg awak FF ;)